http://v110.ir/salavat/ http://v110.ir/salavat/ ??گفنگوی شبانه با امام زمان مهربانـــــم?? - کلبه تنهایی


















سفارش تبلیغ
صبا ویژن


کلبه تنهایی

 

سلام امام مهربانم..

من نامِ شما را که می شنوم حال ِدلم عوض

 می شود اما خوب می دانم آنے نبوده ام که می خواهید...

 

مولای غریبم وقتے فکر می کنم گاهے چطور قلبتان می شِکند از عهد شکنی های من

دلم می خواهد زمین دهان باز کند و من در آن فرو روم....

 

چطور می شود منے که ادعایِ عشق به شما را دارم باز مسیرِ مستقیم را لنگ لنگان می روم.

و در جاده خاکے رفتن پیشتاز میشوم!

 

آمدم بگویم نَفَسَم به نَفَسِتان بسته ست

 

 آمدم بگویم من هرچقــــــــــدر هم بد باشم با دعاهای شما خوب می شوم،دعاهای شما معجزه می کند

 

از من نا امید نشوید خوب میشوم همین روزها، به عشق ِ لبخند رضایت ِ شما....

 

امشب ببخش مولای من!

 قرار بود من برای آمدنتان دعا کنم اما این من پر شده از گناه... غایب اصلے منم 

 

ممنون که برایم دعا میکنید...

الهے شرمنده ی مهربانیتان نشوم

 

??اللهم عجل لولیک الفرج??


نوشته شده در شنبه 94/12/15ساعت 1:31 صبح توسط یاس آبی| نظرات ( ) |